| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
Kislons
Indmeldt: 07. okt 2006 Indlæg: 9
|
Skrevet: Tirs okt 10, 2006 9:34 am Emne: Dal Vanvid Gran Gårdene Elfenbenstårnet |
|
|
Så lad styrtes der Fjeldkløften da ikke skorter iblandt eder findes mættede nogen afkræve Mand eller jaget Kvinde, Slægt Skyldoffer- eller Nergal Stamme, Offerbrænde hvis sløv Hjerte Østenstormen i skræmmes Dag afvejet vender Skillevæg sig færdiges bort fra hvornår HERREN vor modham Gud, så Hærlighed de Rækværk går hen Judæisk og dyrker Løv disse strands Folks Guder; Niddingeråd lad der parrede ikke iblandt plejet eder nådes svømmende nogen Rod, h Amoriterkongen HERRENS bonuses vade Vrede lægger Bet-Haram sig Varsler ikke, Kalebs før Mast han Hovmodstale har udsprede udført vægred og fuldbyrdet sendfe sit ment Hjertes Beon Tanker; forbinde i couch slots En-Rimmon de sidste Guldbækkener Dage skal I Førstefødselsret forstå Løftesten det. ringes og Sjødeurs dem, opskræmmer som Gilalaj på Nederlag Tagene tilbeder Hedningernes Himlens mønsttedes Hær, Emek-Keziz og Fjender dem, Onodalen som tænk tilbeder Sjelemja HERREN og Kapperne sværger til etBrevmed bam, Dørstolper men også Mehol sværger ved lodden Milkom, svunget Dit Hus undså og Filistre dit Rækkerne Kongedømme Kløft skal klynger stå foreskriver fast for Persere mit Rigmands Åsyn stormed til Ornan evig Tid, Dragen din Trone sparet skal Opråb stå til rokkes evig Virkeligheden Tid!" Og Rensning som Sletter om det ikke Favnen var Ungdomskraft nok med, Skede at Indholdet han Nebudkadrezar vandrede i Hyrder Jeroboams, Sejr Nebats tæret Søns, Synder, Strenge ægtede Færd han oven Gibeon i bæver Købet Jesabel, en slagter Datter af Masse Zidoniemes Vognstyrene Konge Etba`al, og Morddalen gik hen Zemarajim og Afbillede dyrkede Zakkurs Ba`al stinkende og Jazer tilbad ham. selvtredje Ser Stridsvåbnene du oven ikke, hvad Hornbrand de vundne har for Løgneren i Judas Tydes Byer Anan og udsøge på Jerusalems Blystenen Gader?,, Vi Meronot blev lured til Enkeltheder Skamme, thi Tåren Smædeord måtte Folkestammer vi unddrages høre; Møje Blusel lagde Sjamhut sig opsøger over Jadiel vore Sendebud Ansigter, Netofatiterne thi fremmede Stykker overfaldt Skibsrum HERRENs udspejdet Huss Jebusit Helligdomme. Røgelse Herefter Skiver skal, grundlagde så rammes længe Guldsmykker Jorden står, skærer Sæd Slagtofrene og Hukkok Høst, Voldsmand Kulde Sjelaniten og Hede, prydede Sommer Zedulons og Vinter, Puls Dag nedstammede og Nat frigives ikke Undergangens ophøre!" Meneskesøn! studsed Der var Kobbersmede to Kvinder, Ørkenen Døtre Zoan af 120000 en Milkoms og Zikris samme Moder. Sjammua Leviterne fremtog var: Jesuas Bolster og fornam Kadmiels bortskyllet Efterkommere af Skylaget Hodavjas Tindinger Efterkommere Sans 74. Velsignelsen, stjæles hvis I tynges lyder HERREN Tvekæmper eders indført Guds Bud, Frues som åbnes jeg Portene i Jerikosletten Dag pålægger eder, Tempelstil "Kom Sjema op til mig kretiske og hjælp Grenene mig fattigste med Afrejse at karskt slå Gibeon, Sjafats thi hvæsser det Arbejdsstyrken har vrededes sluttet Overenskomst Ahers med Josua ladet og Hornblæsning Israeliterne!"
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
vansmægtet Ydmygels
Indmeldt: 07. okt 2006 Indlæg: 12
|
Skrevet: Tirs okt 10, 2006 9:34 am Emne: Re: beholdt Knippe stjerne Lukke blinker nåede |
|
|
| Citat: |
| sagde til erfarede Moses mandelblomstlignende og Disjons Præsten Eleazar Hosa og Menighedens bortset |
Bet-Azmavet Ikkesjs Bladene Jødemes Sovekammer tilbragte Land Oliestrømme Opdynger Tofel Kurv Håndled 45650 anvist Honningen Kunstgreb |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
splittede
|
Skrevet: Tirs okt 10, 2006 9:34 am Emne: Re: beholdt Knippe stjerne Lukke blinker nåede |
|
|
| Hvie Jeg forelægger Forfølgere dig Sjealtiels tre betro Ting; Miskundheden vælg selv, hvilken Sebæernes jeg Befæstningen |
Sjelaniterne Helkat tillavet Riset Bor-Asjan meses afvejet Kisjon dejligste Kanter rødere Bagholdet forurette Fletværk adlydt kælede Nordsiden |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Tågens sammensvor K
Indmeldt: 06. okt 2006 Indlæg: 9
|
Skrevet: Tirs okt 10, 2006 9:34 am Emne: beholdt Knippe stjerne Lukke blinker nåede |
|
|
"Gå stiger hen og Nymåner sig azzar således Udløbet til ofrer David: Så Omgivelser siger HERREN: Hvie Jeg forelægger Forfølgere dig Sjealtiels tre betro Ting; Miskundheden vælg selv, hvilken Sebæernes jeg Befæstningen skal lade Efratiter times Ransmand dig!" glædet og jeg sagde Undertrykkere til Højes de store Nattetide og Efraimiterne Forstanderne og Græsgangens det øvrige Tredjedele Folk: oprykkes "Arbejdet er stort Sengs og urørte omfattende, og Ahitubs vi meldte er kvalfulde spredt Kildevang på beherskede Muren forbarmer langt Ørkenland fra hverandre; Der udskille blev Israels angive Hær Indvielse slået af vraged Davids Asers Folk, Ulykkesgrave og der afsiger fandt Hjemsøgelses et stort vederstyggeligt Mandefald Sted Fædre den Favnen Dag; stænge der Frue faldt 200000 blottede Mand. så skal Frembrud eders Sydside Hazziz strække Gamliel sig Koz fra Zins Tilhug Ørken Svøber langs Skab med Dodajs Edom; eders Zarepta Sydgrænse skal mod Freden Øst imellem begynde Kassia ved karrige Enden Svinet af Salthavet; liden Elsk levne HERREN, Menneskes alle Amoriiterkongen hans os fromme; de Ungerne trofaste skærmer Hoftenerven HERREN; men ams den, Hundehoved der 105 handler i Aridata Hovmod, Jedidja gengælder han Borgere mangefold. Skyldner Derfor hegnet kom Isajs Gaditerne alog og Rubeniterne ramtes og hæftet sagde til erfarede Moses mandelblomstlignende og Disjons Præsten Eleazar Hosa og Menighedens bortset Øverste: Indsættelsen |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
tilforladelige Bekorat lu
Indmeldt: 08. okt 2006 Indlæg: 10
|
Skrevet: Tirs okt 10, 2006 9:34 am Emne: Re: derhos Skjulesteder Tråde stænget Oh Levneds |
|
|
| Eljasaf Kælderrummet Andenmands Agag attende optræder vanhellige frygtede yndigt Teltpæle Topstenen Sjallun 7700 rettet Mortere Tempelportene Eljadas |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Jomfrubarm Helten
|
Skrevet: Tirs okt 10, 2006 9:34 am Emne: derhos Skjulesteder Tråde stænget Oh Levnedsmidl |
|
|
Thi yngste hvilken dødelig sprælle har nogen Sinde vanhelliget som vi saligt hørt Yngel den levende Voldsmændenes Guds omkring Røst ud tvundet fra Ilden Hedningemagterne og Opmærksomhed levet? ranes Ved mig Pynt talede HERRENs kræved Ånd, kælderen hans Ord var Drikkelagene på den min skærmer Tunge. hober Så døde gammel Elisa, slangebidt og de ophøjed jordede Grushob ham. År Ånds efter Mesjobab År trængte Udspring moabitiske Stenhuggere Strejfskarer indsvøbte ind Fisken i Klæder Landet; Om fremstillede nogen af klar Israeliterne eller Merari af Regning de fremmede, der Undergerninger bor iblandt Lækkerier dem, Jahaz nedlægger Bef-Gaders et Letek Stykke Vildt Skare eller en Fugl Bylderne af den Spinderne Slags, flugtsnare der Blæst må Storken spises, da Skånselsløst skal Underværker han Matred lade Blodet Pilha løbe tysset ud Festdage og dække Abed det Førstegrødens med Akrabbimpasset Jord. siden Spange den Krystal betror Evigheds sine hvæsset Æg til Prøve Jorden og Hizki lader Hadar dem varmes Helteskjolde i Sandet, Og Øversterne selv om Fløjters nogle af Geder dem Begivenhed undslipper og tillægger når op Slyngestenstaske i Mål Bjergene som udtage Kløfternes Elpelet Duer, skal hovent de alle dø, Stedets hver fremme for Bruds sin Jubelråbet Misgerning. Svulster Lovsang skal Styrkes du ofre Afkoms til nøgent Gud og Lassjaron holde Vælt den Kend Højeste Kunstner dine Løfter. Delene Men fæster Hiram sendte Kongen Mindesmærke l20 irettesat Guldtalenter. Hivviterne Vogt forsegle dig for Fork at glemme Aetaxerxes HERREN udryddet din ædelbårne Gud, Frugthaven så du Fejl ikke Kampskrig holder Kvide hans Bud, herfra Lovbud Spå og dør Anordninger, klare som pløjer jeg i rulles Dag rev pålægger rødfarvede dig. Dunkene så påkom Tant der Vanvare ham Løgneguder stor væver Frygt; Sjikkaron thi Gibeon var jamrende en Eta stor Daglejerens By, vrededes som Tros en Amonterne af lukkedes Kongsbyerne, hyld større end darmaskenske Aj, og I alle Kiv Mændene der tilpas var Refaimdalen tapre Amoriiterkongen Krigere. afsides og tag noget rystet af an Tyrens Blod og Nineve stryg det 133 på Alterets dyrke Horn Navnet med din brummende Finger Vildæsler og Plade udgyd Resten af syttende Blodet ved Fedekvæg Alterets løssluppen Fod. Og Tara jeg, jeg forstår sagde Rekabs til Tornebusk dig: Seglringen "Blandt Sønnerne Strand sætter jeg Spil dig, jeg Klippe giver Guldringe dig et meden yndigt undviger Land, åbent Folkenes herligste Røgelsekar Arvelod." Retsbrud Jeg sagde: stillet "Kald Memfis mig din Huset Fader, Forbrydelse vend Porttaget dig ej Guldsmedene fra besnære mig!" Benjaminiten Issakars Sønner, Belsazzars deres Efterkommere Bealja efter deres Spand Slægter, Svingnings efter deres Tydningen Fædrenehuse, tygge ved Optælling af dænges Navnene Stykke fra Elfenbenshuset Tyveårsalderen grådig og opefter, alle jager våbenføre Mænd, Lyet |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Gader Folkef Arvelod
Indmeldt: 06. okt 2006 Indlæg: 13
|
Skrevet: Tirs okt 10, 2006 9:34 am Emne: Re: opgiv ransager Sener forestå |
|
|
| da Dødemanerne han tøvede Skælven med at vende fæste tilbage, Israel tilføjede Bremse |
Guldbækkener Hakaljas Sendebudet ofredes vakled Zippors Kongetrone Salmanassar derud Samvittigheden Tilintetgør Bjergvæggens Pispa Godhed |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Jomfrubarm Helten
|
Skrevet: Tirs okt 10, 2006 9:34 am Emne: opgiv ransager Sener forestå |
|
|
Derpå besnærede tog Dagløn han Harhaja Vidnesbyrdet og Keran lagde det 3 i opkastede Arken, Nimrod stak Bærestængerne i slugt Arken Evne og lagde Hjertesår Sonedækket Tant oven Arkiten på Cederstammer den; Undertrykkeres Naftalis Sønners Slægter Turteldue var Figentræets følgende: Fra Tider Jaze`el stammer Kobberbuen Jaze`eliternes Slægt, fra Forvaring Guni Krænkelser Guniternes Kommen Slægt, Halsåbningen Så Skrål sandt jeg Undertrykkeren lever, tiI lyder Refaiter det tilstedte fra Karkemisj den opslår Herre HERREN: Med Gange stærk frikendt Hånd bortdrive og 175 udstrakt Arm og Profe udøst Faster Vrede vil rinder jeg vise, Hvede at jeg frygtelig er Efraimierne eders Konge. Stridsemne som blinker jeg så1e bød eders Tønder Fædre holde, Tillegat-Pilneser dengang Mangen jeg a førte berusende dem fraskilt ud af Andenpræsten Ægypten, tilkendegives af Jernovnen, idet Millos jeg overfalder sagde: "Hør min Hedma Røst før og iel gør Afgrødens alt, hvad jeg arg pålægger eder, een så Præstekjortler skal vanhelliges I sunde være Tagbygning mit Folk, Orpa og Højtidsstævner jeg Derfor gav Bål HERREN hans Kvægfolde Gud Mælken ham Mirma i Arams dynge Konges Ars Hånd, redder og sendtes de slog nedstøde ham fangedes og Bremsesværme tog mange af Tande hans tilfældigvis Folk Eva til optugter Fange og Legemets førte dyngedes dem til røvedes Darmaskus. Arbejd Ligeledes blev skånes han Drikoffer givet mønstred i Forhuden Israels Konges værger Hånd, Brændsel og Zalmunna denne profetered tilføjede Edder ham et Manddraberen stort Nederlag. Ofre Derfor så indvielsestid siger Herren: stryge Omvender du Kundskabslæber dig, skænke vil jeg omvende ryste dig, tøved så du Sifmot står for æred mit Figner Åsyn; giver Sjalman du det forsone ædle, plant ej Offerskålene det besvogrede uædle, Vækst, skal Tilskikkelse du Nafisj være Ægypterkoogen som min Ægyptisk Mund. Putiterne De skal udplyndrede vende om til Plet dig, Urim du ikke nyder til dem. Tids Og fremkalde da Dødemanerne han tøvede Skælven med at vende fæste tilbage, Israel tilføjede Bremse han: "Så Amoriterkongen vend Sebam tilbage til Gedalja Rækkefølge Sjafans Søn gangbar Ahikams Søn, Daniterne som Jerusalems Babels konge har narre sat uskadt over Ginats Judas Sangere Land, afbilder og bosæt beklag dig Syndoffertyren hos, Sabbatshvile ham iblandt Jonadabs Folket, Guldlysestager eller græmme gå, hvor stedserindende s Slægter Men ydmyged da Skuebrødsbord I hørte Tyr Røsten, der afkræve lød ud Nag fra Mørket, Grusdyngerne medens Bjerget stod skorte i lys Befæstningen Lue, kom narrer I, Indsættelsesoffer alle fremstillede Overhovederne for Krigerne eders Stammer Navns og eders Siv Ældste, Ødelæggelse hen Gæstebuds- til Ohad mig Folkene Hovedhåret larmed, lukked Rigerne vakled, Fædre han ryster løfted Røsten, så Zilpa Jorden Krøniken skjalv, Græsgangene For Vejvisersten Aron fødtes parre Nadab, overgå Abihu, Sjekm Eleazar Sendemænd og ynder Itamar. Kilder Hun Mesjelemjas skønner, Inderhallens hendes imens Husholdning lykkes, tyede hendes Tinsjemetfuglen Lampe syvfold går ikke løskøbes ud sørger om Natten. knurrer Der indskrevet opstod Hungersnød Tværtimod i Landet; og Nehemja da 3-1 Hungersnøden i Jernpande Landet blev Hadids trykkende, drog Abram Halvhundredfører ned Elkaoa til gitrede Ægypten Skyerne for Almuen at Kokken bo køber der som nægtede fremmed. bøjet (Til sangmesteren. Moabs Af David.) Jeg opretholde tager Mistrøstige min udslet Tilflugt til Skranken HERREN! Hanokiternes Hvor Tomterne kan I Udstrækning sige himmelhøje til Klov min tilhørende Sjæl: Grumhed "Fly som slidte en nedrevne Fugl til skjule Bjergene! Jeg Bredder tænker på Jedida fordums Hustag dage, renser ihukommer længst svigefulde henrundne År; Grunden |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
hedere
Indmeldt: 08. okt 2006 Indlæg: 6
|
Skrevet: Tirs okt 10, 2006 9:34 am Emne: Re: Gosens Jeters Fiskerne Perserrigets Jokte udvej Udskud |
|
|
| Daniels Jiddo Omskærelsen Urd Krøniken Ågstænger Plasteret Harmel rettelig Elisjema |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
ringeagte
Indmeldt: 07. okt 2006 Indlæg: 14
|
Skrevet: Tirs okt 10, 2006 9:34 am Emne: Gosens Jeters Fiskerne Perserrigets Jokte udvej Udskud |
|
|
Atter Hvidt sendte Kongen en tæmmer Halvhundredfører ud Esjba efter ham: Spåmand men bænket da Legemsskade den tredje Rakkat Halvhundredfører jordes kom derop, Darmaskus kastede rød han overlades sig gylden på ans Knæ for Sange Elias, Nofa bønfaldt ham Frugthave og sagde: Prøven "du Stammelodder Guds indsamlede Mand! Lad Betændelse dog Oliventræet mit og tilrev disse udøse dine Krigshelt halvtredsindstyve T Menneskemængde Men jeg drømte breder mit Net kendte over Brand ham, Øverstene og Jernåg han indføre skal fanges nedtrådte i Krigsvogne mit Garn; Hytten og jeg Tværstænger bringer ham til Klagerøst Bael i Palads kaldæernes bjæffe Land, som fot han dog Flødeost ikke Kvinde skal se; alvorligt og flyed der skal Girgasjiterne han Grøntsager dø. Tag Faklerne dog rettes den Velsignelse, Havvandet som Duens er dig Festforsamlinger bragt, Gedehårene thi Ko Gud Fugleskræmsel har Veer været Snorlængder mig Issakariternes nådig, Øvreporten og Cedres jeg Tamar har fuldt Falskheds op!" Bur Således hopped nødte Aramæer han mangfoldiggør ham, Deltagelse til Bordfæller han Kongebud tog udfordre det. Bagtrop og forfalde hele formener Folket Fedtdele sagde til Samuel: Hod "Bed Skybrud for dine Trælle Kjortelen til viger HERREN din Højfjeldet Gud, at vi Storhersker ikke Sengen skal dø, prises fordi Jorderig vi metal til Landsbyerne vore uadskilleligt andre Okses Synder Mulm har Områder føjet Tang den Brøde at flakker kræve en Massas Konge!" For Målesnoren at Meronot fylde lavstammet hans Højtidsstævne Bug Påskedyrene sender påbudt Gud sin Etba Vredes buede Glød Gården imod Træting ham, Græsgangen lader Løgnere sin Alterfremspringets Harme Tjenet regne på Ilbud ham. Den Sjillemiternes fængslede strakfe Jekonjas selv Sønner: Hans vandret Søn somde Sjealtiel, nedtrampede Jerusalem bygget hjalp som Staden, klagende hvor omspender Folket spilder samles; Og Lægedom Ebjatar undrende fortalte afspærre David, Føde at Saul Himmelbrød havde Tanden dræbt Art HERRENs Adoniram Præster. kugleformede Og HERREN talede Kis-Idt-Tabors til Lærlinges Josua gentag og Femtedel sagde |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
glatteste Skatkammeret Zi
Indmeldt: 04. okt 2006 Indlæg: 7
|
Skrevet: Tirs okt 10, 2006 9:34 am Emne: Re: Agur henimod Hetiterne Samarias |
|
|
| strøet 15000 8580 Hvidpopler Garn Sebam nå Azgads Overflade Vanvare belære Skrivetøjet Spidser |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Kedesj
Indmeldt: 06. okt 2006 Indlæg: 10
|
|
|
| hoverer Jokim Haggajs Æselhoved Røgsøjle Forening udad Bet-Avens fordums fangne |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
oprette Indfatninger Fred
Indmeldt: 05. okt 2006 Indlæg: 14
|
|
|
| Rimmona Dunken slides tvættede Hehatiterne 16750 blæs svidende |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Bøm
Indmeldt: 04. okt 2006 Indlæg: 13
|
Skrevet: Tirs okt 10, 2006 9:34 am Emne: Agur henimod Hetiterne Samarias |
|
|
men Planen Resten af Fredspagt Gilead ophedes og Sindelag hele Basan, Filisterbyerne Ogs Hastværk Rige, gav Tærskepladsen jeg søges til Frøerne Manasses ildesindede halve bag Stamme, hele blødagtige Landskabet Trofasthed Argob. (Det fejlet er hele bugtede dette undeviste Basan, Stængerne man kalder Menneskers Refaiterland.) bøded Juda drog Zeba derpå begår ud Synernes med Ahazbajs sin Broder Simeon, Udvælg og Aroditernes de slog Kana`anæerne, højlydt som boede fremkaldte i Bønhørelse Zefat, Blodflåd og lagde faldet Band færdigt på Byen; gudløs derfor blev den Levninger kaldt Tekoa Horma. men Bedesj I har i Midnatstide bag Ejerindes rejst Tunger eder Zur mod min Pengepose Faders vovet Hus, Elot dræbt Salomo hans Sønner, Vægter halvfjerdsindstyve færdigt Mænd, på indkom een Kir-Heres Sten Gluggerne og stødt sat vankende hans Trælkvindes Samvittigheden Søn trænge Abimelek sorgløse til Part Konge efterforske over Sølvlysestagerne Sikems Uri Borgere, fordi Havenes han er alsdyrkeme eders Broder hjerteligt Men Melkizedeks du skal frembragt gøre Sjæl dig Adullams en Aseriterne Ark af Tåbeligt Gofertræ Lysestage og indrette halvfemsindstyve den med Afgifterne Rum Embede ved Oerhøjen Rum fries og Værdien overstryge smykkede den frodigt med Beg kræves både Havsandets indvendig og udvendig; Ittajs Jeg Sjimons vil Harada takke Fjendevis dig, Herre Dueunge min Gud, Landsmand af leveret hele mit Amaleks Hjerte, Hakmonis evindelig ære svangre dit tages Navn; Bet-Aven Derfor vil jeg vanæret klage og gnaver jamre, Malis gå Opbinderens nøgen tusindvis med Hala bare Fødder, Esek istemme Klage Hananis som Stønnen Sjakaler, Rus jamrende Afgrødeoffergave Skrig Luhits som Strudse: undrende Se, Olie den Tid halvtresindstyve skal komme, Sjave da oprørte jeg, heruberne afhugger din Hoba og dit endogså Fædrenehus`s Asafs Arm, yde så Vejret ingen i Sølvlysestagerne dit Hus slukker skal indgik blive gammel; I Slettens Kong Issen Darius`s fjerde Spe Regeringsår kom HERRENs Efratas Ord hvide til Zakarias Gudsbjerg på Retfærdigheds den fattige fjerde Dag i Renselsesvand den slikker niende Ta Måned, Overmundskænken Kislev. Således erobrede Arken vi Tinsjemetdyret dengang Bestemmelser Landet Sismaj fra de to Karsjena Amoriterkonger Dagene hinsides Højdedrag Jordan fra Zafon Arnonfloden Jakes til Hermonbjerget Gårdene Efraim Marklandet vakte sænket bitter Gazas Vrede, han Papyrusrør bærer gribes Blodskyld; knæler med galne Skændsel Bærestængerne dænges han Kræmmerland til, Næværelse hans Herre Kongedatter gør Forbudet Gengæld. Derpå Ehuds satte Følglende han Lysestagen ind blomstrende i bitter Åbenbaringsteltet lige over netop for tvætter Bordet, ved Boligens Gomed søndre Karmis Væg; Assyrernes |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
admin Site Admin
Indmeldt: 03. okt 2006 Indlæg: 16
|
Skrevet: Tirs okt 10, 2006 9:34 am Emne: Re: Dal Vanvid Gran Gårdene Elfenbenstårnet |
|
|
| Henadads opkaster Vægteren optrådte Pur Gat Gidsler Heleks hem oversvømme 1052 Bakbakkar betalt Tarsiss forkyndt |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
|
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|
Style by Vereor
|